Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 21 marca 2017

Witajcie moi Kochani, jako, że to mój pierwszy wpis wypada coś o sobie powiedzieć.
Jestem  mamą trójki dzieci, dwóch juz wyfrunęło z domu na studia, jedno 8 letnie zostało, tak więc nie ma mowy aby się nudzić. Skończyłam socjologię, kierunek ciekawy, ale bez perspektyw na pracę.
Żeby mieć jakieś szanse na rynku pracy w małej mieścinie  musiałam ,się przebranżowić i nieustannie dokształcać aby móc pracować 8 godz od 7-15 , pensję mieć  na 10 każdego miesiąca i urlop w razie potrzeby i we wakacje. Czego chcieć wiecej?!
Hmmm...otóż zachciało mi się zostać konsultantką Oriflame :), zadecydowała w sumie możliwość zamawiania produktów o 20% taniej i brak jakichkolwiek przymusów co do kwoty zamówień.
Kiedy chcę i za ile chcę! Idealnie:)
W sumie minęło juz prawie pół roku mojej działalności a miałam już możliwość brania udziału w imprezie firmowej, tzw konferencja Oriflame. Takie spotkania daja naprawdę moc, zaczynasz marzyć i pragnąć więcej a Oriflame daje takie możliwości tylko trzeba naprawde chcieć !
Żeby nie być gołosłownym dodaję foto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz